Lite svar på tal.

2012-04-05 @ 00:00:27 Permalink Allmänt Kommentarer: (0)
Vill börja med att säga hej till alla våra nya läsare, haters & lovers. Besöksrekord idag efter att vi startade upp bloggen igen ;)

Sedan har vi fått två kommentarer bara idag med "Hahahaha lol" av en läsar som kallar sig D & "hahahah säger jag bara." från Anonym. För det första får ni hemskt gärna kommentera med namn & om ni ev. har en blogg.
Sure, ni får tycka att vi är fjantiga, patetiska & överdrivna. Fine, vi kan inte tvinga er till att tycka om oss. Men det vi skriver har vi källor, lagar & bevis för så det är inte bara struntprat som vi tar från luften. Vi båda lägger ner tid varje dag på att läsa hästbloggar, PDF-filer & annan fakta för att kunna bygga upp inlägg. Till skillnad från "Ponnysanning" som själv skrivit att de inte lägger ner så mycket tid på bloggen då de får in de mesta av tipsen, så gör vi allt själva.

Blir i alla fall väldigt besviken på dagens hästmänniskor (vissa) som tyvärr inte ser hästen & individen bakom. Det händer allt för ofta & jag kan vittna om flera fall, därbland min fd. ponny Pamela som blivit så misshandlad att hon har men för livet.

Ska lägga mig & sova nu. Är hos min pappa i Skellefteå nu så vet inte hur det blir med uppdateringen, men annars har jag ju min kära kollega som säkert uppdaterar!


Kommentarer:

Skriv din kommentar här under::

Namn:
V.I.P

MSN: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0