/i

2011-06-07 @ 18:12:58 Permalink Allmänt Kommentarer: (0)
Jag kan bara tala för mig men jag är inte emot spön. Sporrar kan jag dock tycka är onödigt.
Det jag har emot med spön är att de oftast används på fel sätt då jag anser att de bör ses som en förlängd kroppsdel.
Jag har själv ridit med spön & använder mig fortfarande av spön i träning från marken; men tyvärr missbrukas som sagt spöet för mycket då den inte alltid används som en mjuk förlängd kroppsdel. Att sätta hästen på plats med spöet kan jag också tycka är onödigt, då det finns en anledning till varför hästen gör som den gör. Jag har själv fått rådet flera gånger att sätta hästarna på plats, men insåg fort att det faktiskt inte gav vad jag ville.

Sen jag skulle nog inte ha så överdrivet mycket emot att säga vem jag är, men vi är faktiskt två som äger bloggen. Jag har delvis provocerat lite, för att få upp intresset lite till bloggen - men det är mina åsikter jag skrivit i de inlägg som är mina, dock är de överdrivna. Jag vet att bara för att en häst har öronen bakåt på en bild betyder det inte att ryttaren rider dåligt. Jag vet att jag inte heller är perfekt. Jag vet att man egentligen inte kan bedömma hur en ryttare rider på enbart en bild. Haha, även om ni nu vill tro det så är jag faktiskt inte helt dum i huvudet ;) 



Kommentarer:

Skriv din kommentar här under::

Namn:
V.I.P

MSN: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0